200 מנכ"לים של חברות בינוניות וגדולות, שהשתתפו בסקר שערכתי, ענו על 3 שאלות הקשורות לפיתוח עסקי:
הראשונה:
אם היית כל יכול וברשותך "מטה קסמים עסקי", המאפשר לך לבצע באופן מיידי 3 משימות עסקיות, אלו משימות היית רוצה שיתבצעו?
השנייה:
אם אכן התגשמו כל שלושת המשימות שביקשת, בכמה להערכתך תצמח-תגדל החברה שלך תוך שנתיים של פעילות?
השלישית:
מה מונע ממך להתמקד, ליישם ולהגשים עכשיו את שלוש המשימות העסקיות שביקשת, מבלי להמתין ל"מטה הקסמים"?
התשובות שהתקבלו היו מגוונות אך די דומות במהותן אחת לשנייה.
רוב המנכ"לים היו רוצים להתמקד בפעילות השיווקית בשלוש משימות עיקריות:
– להשיג יותר לקוחות איכותיים (לקוחות אידיאליים).
– למכור יותר מוצרים לאותם לקוחות (הגדלת ערך לקוח).
– להגדיל את תדירות הרכישה של הלקוחות (הגדלת המחזור).
המנכ"לים מצפים לגידול של בין 25% ל 500% בנתונים העסקיים של החברה, כתוצאה מפעילויות אלו, ומה שמונע מהם להתמקד ולבצע את המשימות החשובות, גם ללא "מטה קסמים" הן: המטלות השוטפות, ההתחייבויות השוטפות, לחץ ועומס או במילים אחרות: חוסר מסגרת וזמן להתמקד במה שחשוב לעתיד!
ריכזתי עבורך רשימה של 20 שאלות מייצגות, ששואלים את עצמם מנכ"לים כשהם קמים בבוקר, אשר עלו מהסקר.
כתרגיל למיקוד הפעולות הנדרשות לביצוע בחברה שלך, סמן לעצמך את השאלות הרלוונטיות עבורך או הוסף שאלות נוספות המתאימות לפעילות שלך.
השאלות שתבחר ימקדו את העשייה שלך.
ריכוז השאלות שמנכ"לים שואלים את עצמם בבוקר:
לסיכום:
כשאתה קם בבוקר וחושב על הפעילות העסקית של החברה שלך, מהן השאלות הראשונות שעולות במחשבתך?
אם אתה מתלבט כבר זמן רב ומרגיש שהגעת היום לנקודה בה אתה רוצה למצוא תשובות לשאלות העסקיות, שיקדמו את החברה שלך כאן ועכשיו, ולייצר לעצמך מתווה ברור, הכולל סדרה של פעולות יישומיות לביצוע עוד השנה, זה בדיוק הזמן הנכון להתקשר אלי ולתאם פגישה בה נתכנן ונשרטט קווים לפתרון יישומי של השאלות שלך. פתרון כאן ועכשיו!
בסיום השיחה תהיה בידך רשימת פעילויות לביצוע שישפרו את התוצאות של השנים הקרובות.