סקר – 20 שאלות שמטרידות מנכ"לים כשהם קמים בבוקר

ספר 5 הטבעות – אסטרטגיה קלאסית לתוצאות משנת 1645 יישומית לימינו
23 בפברואר 2017
ישראל 2015 – 42,000 עסקים נסגרו  – הגן על החברה שלך השנה
26 בפברואר 2017

200 מנכ"לים של חברות בינוניות וגדולות, שהשתתפו בסקר שערכתי, ענו על 3 שאלות הקשורות לפיתוח עסקי:

הראשונה:
אם היית כל יכול וברשותך "מטה קסמים עסקי", המאפשר לך לבצע באופן מיידי 3 משימות עסקיות, אלו משימות היית רוצה שיתבצעו?

השנייה:
אם אכן התגשמו  כל שלושת המשימות שביקשת, בכמה להערכתך תצמח-תגדל החברה שלך תוך שנתיים של פעילות?

השלישית:
מה מונע ממך להתמקד, ליישם ולהגשים עכשיו את שלוש המשימות העסקיות שביקשת, מבלי להמתין ל"מטה הקסמים"?

התשובות שהתקבלו היו מגוונות אך די דומות במהותן אחת לשנייה.

רוב המנכ"לים היו רוצים להתמקד בפעילות השיווקית בשלוש משימות עיקריות:

– להשיג יותר לקוחות איכותיים (לקוחות אידיאליים).

– למכור יותר מוצרים לאותם לקוחות (הגדלת ערך לקוח).

– להגדיל את תדירות הרכישה של הלקוחות (הגדלת המחזור).

המנכ"לים מצפים לגידול של בין 25% ל 500% בנתונים העסקיים של החברה, כתוצאה מפעילויות אלו, ומה שמונע מהם להתמקד ולבצע את המשימות החשובות, גם ללא "מטה קסמים" הן: המטלות השוטפות, ההתחייבויות השוטפות, לחץ ועומס או במילים אחרות: חוסר מסגרת וזמן להתמקד במה שחשוב לעתיד!

ריכזתי עבורך רשימה של 20 שאלות מייצגות, ששואלים את עצמם מנכ"לים כשהם קמים בבוקר, אשר עלו מהסקר.

כתרגיל למיקוד הפעולות הנדרשות לביצוע בחברה שלך, סמן לעצמך את השאלות הרלוונטיות עבורך או הוסף שאלות נוספות המתאימות לפעילות שלך.

השאלות שתבחר ימקדו את העשייה שלך.

 

ריכוז השאלות שמנכ"לים שואלים את עצמם בבוקר:

  1. כיצד לייצר מוצרים שהלקוחות ירצו לקנות.
  2. כיצד להגיע לפלחי שוק חדשים.
  3. כיצד להרוויח רווח הוגן על המוצרים שאני מוכר.
  4. כיצד להפוך את המוצרים לגמישים כך שיתאימו לרצונות של פלחי שוק שונים.
  5. כיצד להפוך את המוצרים למוצרים מבוקשים יותר מאלו של המתחרים.
  6. כיצד למתג את המוצרים שלי כדי שיהיו מוקד משיכה ללקוחות.
  7. כיצד להתחמק ממלכודת של הוזלת מחירים באופן קבוע.
  8. כיצד לעודד את אנשי המכירות להעז יותר ולצאת מהשגרה שלהם.
  9. כיצד לפתח קהילות לקוחות נאמנות למותג של החברה.
  10. כיצד להפוך את המוצרים לנחשקים בעיני הלקוחות.
  11. כיצד לבנות פרופיל מוצר שמתרחב ומתפתח עם הזמן ועם דרישות הלקוחות.
  12. כיצד להפוך את המוצרים למובילים בתחום.
  13. כיצד לא להתנגח עם המתחרים ראש בראש ולעקוף אותם מכיוונים לא צפויים ומעוטי תחרות.
  14. כיצד לארגן מחדש את המשאבים השיווקיים לפריצה לשווקים חדשים.
  15. כיצד להגדיל את ערך הקניה הממוצעת של לקוח קיים על ידי מוצרים משלימים ומשדרגים.
  16. כיצד להפוך את הלקוחות הקיימים לשגרירים של רצון טוב שמייצרים הפניות ומביאים לקוחות נוספים.
  17. כיצד לייצר הנעה לפעולה רגשית אצל הלקוחות כדי לשפר את כל יחסי ההמרה בתהליך השיווקי.
  18. כיצד למצוא את ערוצי התקשורת השיווקית הנכונים עם הלקוחות כאשר כל הערוצים הקיימים כבר רוויים ויעילותם יורדת עם הזמן.
  19. כיצד לבחור את התחומים של הפעילות העסקית בהם יש לי יתרונות ממשיים על המתחרים.
  20. כיצד להרוויח את מה שמגיע לחברה שלי להרוויח.

לסיכום:

כשאתה קם בבוקר וחושב על הפעילות העסקית של החברה שלך, מהן השאלות הראשונות שעולות במחשבתך?

אם אתה מתלבט כבר זמן רב ומרגיש שהגעת היום לנקודה בה אתה רוצה למצוא תשובות לשאלות העסקיות, שיקדמו את החברה שלך כאן ועכשיו, ולייצר לעצמך מתווה ברור, הכולל סדרה של פעולות יישומיות לביצוע עוד השנה, זה בדיוק הזמן הנכון להתקשר אלי ולתאם פגישה בה נתכנן ונשרטט קווים לפתרון יישומי של השאלות שלך. פתרון כאן ועכשיו!

בסיום השיחה תהיה בידך רשימת פעילויות לביצוע שישפרו את התוצאות של השנים הקרובות.

 

הצטרפו היום לרשימת התפוצה שלנו