לאובר חברת המוניות הגדולה בעולם אין אף מונית
פייסבוק מדיית התקשורת הגדולה בעולם לא יוצרת תכנים
לאליבבא הקמעונאית הגדולה בעולם אין שום מלאי
לאייר בנב (air bnb) ספק חדרי הלינה הגדול בעולם אין בעלות על נדל"ן
לאיזי ג'ט חברת התעופה המובילה באירופה אין שום סוכן מכירות
העסקים הללו שווים מיליארדים כי הם מספקים ללקוחות צורך סמוי שהיה קיים במחשבתם.
אתה כמנכ"ל נאבק ביום יום בתחרות עזה עם מנכלים אחרים מוכשרים וחכמים בקרב ובתחרות של מי ינצח.
הקריטריונים של התחרות ברורים, מי הלקוחות, מה המוצר ערוצי שיווק אספקה ועוד.
התחרות מקיזה דם, אנרגיה שלילית, גוזלת משאבים יקרים וברוב המקרים לא מובילה לשגשוג.
כדי להצליח
הנך זקוק למחשבה רעננה, שונה מהמתחרים, לבנות כללי משחק חדשים, מגרש משחקים אחר שיתאים בדיוק לך.
להפתעתך, לא נדרשים משאבים כבדים אלא רק נכונות כדי לפתח גישה חדשה לקהל לקוחות אחר.
שינוי בתפיסה המחשבתית של החברה שלך תוביל אותך להצלחה אותה הנך מייחל לעצמך.
עשיתי זאת עם מאות מנכ"לים ועל פי רוב בהצלחה.
"ההצלחה נוצרת כשהזדמנות פוגשת את המוכנות"
האם אתה מוכן?