חברות לא צריכות להמציא את הגלגל בכדי לצמוח ולהתרחב, אלא לאמץ חדשנות על פי מודלים עסקיים מעולמות תוכן אחרים

תוכנית עיסקית – עולם ישן. 7 מודלים עיסקיים שיזניקו אותך לעתיד
26 בפברואר 2017
10 הפעולות להיות באוקינוס כחול – חלק ב'
27 במרץ 2017

בכנס האסטרטגיה ה-12 שהנושא המרכזי בו היה "חווית לקוח", דיברנו, בין יתר הנושאים,

על כך שחברות לא צריכות להמציא את הגלגל בכדי לצמוח ולהתרחב,

אלא לאמץ חדשנות על פי מודלים עסקיים מעולמות תוכן אחרים.

הצגתי בכנס 3 דוגמאות מחברות גדולות שכולנו מכירים:

  • חברות טיסות ה LOW COST העתיקו את המודל של "אומנות ההפחתה" מרשת חניות הDISCOUNT  הגדולה בעולם ALDI.
  • פארקי השעשועים של דיסני העתיקו את מסלולי המעבר בין מתקני האטרקציות בפארקים ממסלול הקניות של רשת החנויות איקאה.
  • יצרניות המדפסות, שבראשן חברת HP  העתיקו את המודל העסקי מחברת ג'ילט שמוכרת ידיות לסכיני גילוח.

אל תמציא, אל תסתכן – העתק מתוך 7 המודלים העיסקיים החדשניים.

לדוגמאות נוספות לחצו כאן:      http://bit.ly/2nIQq5V

הצטרפו היום לרשימת התפוצה שלנו