10 הדיברות על אסטרטגיית האברסט

תרגם את המוצר ללקוח אל תארוז אותו מחדש
26 בפברואר 2017
הכוח הסמוי בחברה העסקית – הנכסים הבלתי מוחשיים
26 בפברואר 2017

כמנכל, יזם ובעל חברה המתמודד בהישרדות יום יומית עם התחרות הגוברת והולכת תפקידך מאתגר ודורש שינוי חשיבה כדי להיות בקצה ההר המוביל של הענף הכלכלי שלך.

גזור ושמור לקריאה חוזרת!!!!

  1. אל תדבר עם הלקוחות על פרטים טכניים אלא בשפת התועלות.
    אם הלקוח היה מבין כמוך הוא לא היה הלקוח שלך.
  2. אל תדבר עם הלקוח על המתחרים שלך בשוק אם הוא היה מכיר אותם ויודע את כל היתרונות והחסרונות בעבודה איתם סביר להניח שלא היה בוחר אותך כספק יחידי.
  3. אל תדבר על הכסף, מחירים, עלויות והוצאות לפני שבנית ערך.
    הלקוח זקוק לנקודת עיגון פיננסית במחשבתו. אם לא תציג את הערך הגדול והתועלת שיפיק הלקוח מעבודה משותפת איתך הוא לעולם לא יוכל / ירצה לשלם לך את מה שאתה מבקש.
  4. אל תשתמש בקריטריונים שהמתחרים שלך משתמשים.
    לכל שוק יש את הקריטריונים על פיהם הלקוחות מעריכים את המוצר.
    בנה את הקריטריונים והמדדים שלך.
    כך הלקוח לא יוכל למדוד אותך ואת המתחרים על אותה סקלה
  5. אל תנסה להרוויח נסה לתת ערך ללקוחות!
    כשאתה מנסה להרוויח אתה שם את עצמך במוקד. ההפך הוא הנכון, נסה להיכנס למחשבתו של הלקוח ומעמדה זו נסה להגדיל את הערך שהלקוח מקבל.
  6. הימנע מלהתאהב במוצרים!
    האהבה מסנוורת וההגיון שלך יצדיק יום יום מדוע אתה כן רוצה לספק ללקוחות את המוצרים שלך.
    תכנן מוצרים ושירותים שהלקוחות יתאהבו בהם!
  7. הימנע מלנסות לשנות את הלקוחות הלקוח מחפש חיים קלים, נוחים וטובים הוא לא מחפש
    מחזק , מורה או מנטור.
    אל תלמד אותו איך להשתמש במוצר ספק לו מוצר שהוא יתלהב ללמוד לבד.
  8.  הלקוח הוא לא טיפש.
    הימנע מלעשות מניפולציות מכירתיות עליו.
    ספר לו את האמת בגובה העיניים הפוך אותו לידידך והוא יכיר לך את חבריו.
  9. הימנע מלנתק יחסים עם הלקוח לאחר הקניה.
    פנק ופרגן ללקוחות לאורך כל השנה.
    זכור: לקוח מרוצה הינו לקוח נאמן.
  10. אל תסתפק בלקוחות הברורים שלך.
    קיימים לקוחות רבים שתוכל לתת להם תועלת אך כיום הם אינם נחשבים לקוחות פעילים.
    אל תפסיק לחזר אחר הלא לקוחות. הם הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

 

לסיכום:
העבר את 10 הדיברות של אסטרטגיית האברסט לעובדיך ובקש מהם לדרג כל אחד מהסעיפים בין 1 ל – 10.
כאשר השאלה המנחה היא:
כיצד לדעתם אתם מיישמים כל דיברה בחברה שלכם.
הסבר להם כי חשוב לך לקבל תשובה אמיתית וכנה ואפשר להם לכתוב את דעתם האמיתית .
קח את התוצאות לתשומת ליבך והתחל לפעול!

הצטרפו היום לרשימת התפוצה שלנו