ישראל 2015 – 42,000 עסקים נסגרו  – הגן על החברה שלך השנה

סקר – 20 שאלות שמטרידות מנכ"לים כשהם קמים בבוקר
26 בפברואר 2017
פיתוח יצירתיות בחברה ב-7 צעדים מובנים ולא יצירתיים
26 בפברואר 2017

ברור שאף אחד מבעלי החברות שנסגרו לא רצה להיכלל בסטטיסטיקה שפורסמה השבוע, שאומרת כי 42,100 עסקים וחברות נסגרו ב – 2015 בישראל.

השבוע קראתי באחד העיתונים הכלכליים שחברת משכל ליצור רהיטי ילדים לא יכלה לעמוד בהתחייבויותיה ומונה לה כונס נכסים.
גילוי נאות, אין לי כל קשר לחברת משכל ואיני מכיר כלל את הפעילות העסקית שלה, כך שכל הנאמר בהמשך הוא מחשבות שיווקיות ולא עובדות מוכחות.

הלקוחות של תקופתנו אינם מחפשים פתרונות פונקציונליים לשפר את חייהם, הם מחפשים דבר אחד בלבד: חוויה רגשית נתפשת ועל חוויה זו הם מוכנים לשלם ערך נוסף.

נכנסתי לאתר של חברת משכל וניסיתי למצוא תכנים שיענו על הצורך הרגשי של הלקוחות, ומה מצאתי?

מצאתי רשימות של כותרות פונקציונליות, תכנים אינפורמטיביים ורציונליים, כגון:

  1. תקן ישראלי
  2. צבע אקולוגי
  3. עץ טבעי
  4. מגוון צבעים
  5. תו איכות השירות
  6. גלריה של תמונות רהיטים (קטלוג)
  7. הרהיטים מיוצרים בישראל (כחול לבן)
  8. משכל חברה בהתאחדות התעשיינים
  9. משכל חברה באיגוד תעשיות הריהוט הישראלי

לדעתי, הרשימות כוללות תכונות הכרחית אך אינן יוצרות הנעה רגשית לפעולה של הלקוח.
ברור שהרהיטים אמורים להיות איכותיים וברור שהם צריכים לעמוד בכל תקני הרגולציה הישראלית.
בהינתן תנאי זה השיקול של הלקוחות מרגע זה הופך להיות שיקול רגשי, כי גם ספקים מתחרים עומדים באותם תנאי רגולציה.

מה כן ראוי להציג באתר? רגש  רגש   רגש …

לדוגמא:

  • סרטוני וידאו של תינוקות בחדר "מבולגן" עם רהיטי משכל.
  • תמונות שהגיעו מלקוחות (הורים) שרכשו ממשכל, בהן ילדיהם משחקים/ישנים/לומדים בחדר.
  • עדויות של הורים בכתב או בוידאו על החוויה שלהם בחדר ובו ריהוט של משכל.
  • מאמרים/מחקרים של מומחים על השפעת החדר/הריהוט על התפתחות חיובית של תינוקות.
  • נוחות התפעול של האמא בשימוש במדפים, שידות מיטות שולחנות ועוד.
  • משכל כחלק מהקהילה, תרומות ועזרה לשכבות החלשות.
  • דוגמאות מהעולם הגדול – חדר הילדים של ג'ורג', בנם של הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון ועוד ידוענים בעולם.
  • ועוד ועוד

לסיכום: מה אני מציע לך לקחת מהדוגמא של משכל לחברה שלך?

  1. אל תמכור פונקציות טכנולוגיות וטכניות.
  2. חבר את המוצר לחוויה רגשית חיובית ותמכור את החוויה ולא את המוצר.

 

הצטרפו היום לרשימת התפוצה שלנו